søndag den 15. december 2013


//bag/clutch - christina dueholm for markberg//watch - marc by marc jacobs//polaroid camera - fujifilm//candlestick - tom dixon//nailpolish - essie//anti-shine mattifier - youngblood//bag - day//perfume - clean//ring - maanesten//ring - stina a jewelry//boots - billi bi//wood hand - hay//straightener - ghd//pretty little liars//

Glædelig 3. søndag i advendt piger! Tænk at julen ligger lige rundt om hjørnet nu. En ting der er fantastisk ved julen er at det er fuldstændig normalt at lave ultra lange ønskelister! Jeg har her samlet 15 af mine, og jeg ville absolut ikke blive ked af det hvis disse lå under træet d. 24. Dog har jeg en masse andre ønsker som jeg ikke lige kunne finde plads til, uden at dette indlæg blev aaaaaalt for langt!
I år har jeg lagt mærke til at jeg er blevet meget mere interesseret i indretning, og dette års ønskeliste består faktisk af mange ting til boligen. Sjovt nok når det eneste jeg har at indrette er mit knap så store værelse...
Ud fra denne liste ville jeg aller helst ønske at tasken af Christina Dueholm, lysestagen fra Tom Dixon samt ringen fra Maanesten lå under juletræet.
Hvad ønsker i jer aller mest til jul i år?

// One of the best thing about christmas is that is it totally normal so make really long wish lists. Here are 15 of mine this year. I would be so happy if the bag from Christina Dueholm, the candlestick from Tom Dixon and the ring from Maanesten was under the tree this year! But i have so many other wishes so i will be happy no matter what :-)
What do you want for christmas this year?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar